2018年2月25日 星期日

Poulet Basquaise 巴斯克燉雞

千萬不要小看電視的威力, 要不是先前看了《Top Chef》,  我想我也不會下定決心要學做這道菜啦。

Poulet Basquaise 是法國西南端 Pays Basque 巴斯克地區的特色菜。  做法毫不複雜, 而且每個家庭都有自己的做法。 基本上是把煎香了的雞件, 加入以甜椒、蕃茄、洋蔥做的醬汁一起燉煮。  有人會用三色椒, 有人會放進 Espelette pepper, 甚至 Bayonne 火腿, 還有人加入白酒, 絕對是各適其適。  我依照的當然是專員的食譜啦。

廚師都是以鴨油煎香雞件, 我也跟著照做啦。 一提起鴨油, 就會想起「肥膩」二字, 其實它富含不飽和脂肪酸,而且不會像用全牛油那麼容易燒焦。

先把雞件煎香, 然後取出, 再炒香洋蔥、煙肉、蒜蓉、紅椒絲,  然後放入蕃茄炒勻。 將雞件、月桂葉和百里香放入, 倒進適量的水, 以文火煮至入味汁濃。


是不是很簡單好做呢?  所以囉~~ 法國菜不一定花巧多多, 都可以平易近人啦。

14 則留言:

  1. 呢味超和味👍🏻👍🏻👍🏻
    鴨油炸or煎薯又勁正架👍🏻

    回覆刪除
  2. 原來呢啲一樽樽嘅可用黎煮食嘅鴨油黎架,我以為用黎搽落啲食物到架咋,真係大鄉里呀我。^^"

    回覆刪除
  3. 我剛跟屋企人介紹鵝油係有益的油。因為佢哋怕食鵝,因為多油,我就話呢D油好過佢哋食咁多反式脂肪的食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地成日都有錯覺佢地好肥, 其實係好嘅脂肪

      刪除
  4. 哈...我記得巴斯克喺西班牙分離地區,又有雞煮法名稱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 無錯, 我地成日聽到巴斯克分離主義
      個度分南北, 北巴斯克係法國嘅, 南巴斯克就係西班牙

      刪除