2018年2月13日 星期二

爭產風暴

無錢煩, 有錢會不會煩上加煩呢?

法國貓王 Johnny Hallyday 過世兩個月後, 他的名字又再出現在媒體中。
 

Johnny Hallyday 原名 Jean-Philippe Smet, 結過四次婚, 有四名子女, 分別是與歌星 Sylvie Vartan 生的長子 David Hallyday, 和女星 Nathalie Baye 生的女兒 Laura Smet , 兩位年幼女兒 Jade 和 Joy 是跟最後一位妻子 Laeticia 在越南領養的。  
 

根據 Johnny Hallyday 在美國加州訂立的遺囑, 他的全部財產和所有版權收益都給予 Laeticia Hallyday。 律師更透露, 遺囑更規定如果 Laeticia 先去世,他的全部財產就會給他的兩個女兒 Jade 和 Joy 兩人平分。 所以我也不難明白為什麼兒子 David Hallyday 和女兒 Laura Smet 現時委託律師, 對遺囑提出上訴。   
 

以我粗淺的知識, 在法國訂立遺囑, 一定要撇掉「有錢就是任性, 我喜歡給誰就給誰」的態度。 法律保障子女的繼承權, 立遺囑時一定要為子女保留部分遺產的繼承權。即使子女跟父母的關係有多差, 子女的繼承權都不容剝奪, 同時收養的子女也有權承遺產。  因此遺產的安排明顯違反了法國人的概念。
 

至於美國的加州遺產法可不可以取替法國的遺產法, 我相信只有法律專家才懂啦。 不過我估計未來這場官司會成為傳媒焦點, 儘管遺孀 Laeticia 表白對於媒體廣泛報導遺產繼承一事感到噁心。

12 則留言:

  1. 一係一早分好哂,一係全部捐哂,唔使煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 安排好都會有人唔服啦, 你睇下個位阿婆同佢個大食懶嘅仔, 攪左十幾年都唔肯收手

      刪除
  2. 親生果啲反而無份,我諗佢地關係一定係好差.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢位大仔同佢合作過, 我覺得關係未至於好差, 阿女都有合照相係推特
      而家吹風, 話佢擔心兩個養女, 所以俾哂啲野老婆, 真係信不信由你

      刪除
  3. 相對幾年前未人都ham就被爭“燊”家,呢單暫時未算太醜漏。;P

    回覆刪除
  4. 咁分身家又真係有問題。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 好似有錢人就一定離不開分身家, 爭產

      刪除
  6. 呢啲故事可以拍成電影。

    回覆刪除