2018年2月19日 星期一

〔麵包〕Le cramique et le craquelin

先前焗了「10」, 原來我一直都沒有寫呢。「10」都是比利時及法國北部的特色麵包。 



1 = Cramique, 就是放入了提子乾的甜麵包
0 = Craquelin, 也是甜麵包, 內裡除了有提子乾, 也有珍珠糖

我之前也做過 Cramique。 同樣是麵粉 500g, 最後我把麵團一分為二, 一半用來做 Cramique, 另一半就用來做 Craquelin。 至於造型呢, 我就參考了這個食譜。  上回我是用直接法, 這次我卻自行換算, 改為了牛奶湯種。

不知道是不是心理作用, 我覺得湯種法做出來的麵包比較濕潤鬆軟。 至於專員呢, 他認為 Craquelin 的質感比 Cramique 的好。 只是造型不同, 麵包的質感也會隨之改變。  看來做麵包的這門學問, 我還要花時間參透。 





16 則留言:

  1. 圓形嗰個好似多啲提子乾。

    回覆刪除
  2. 個1字好似條手術疤痕,你同佢剖腹產生咗舊圓碌碌😂

    回覆刪除
  3. 大愛有提子乾嘅包包!

    又,"包包"係食而唔係拎嘅,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 車輪包有無食過? 我記得都係有提子乾

      刪除
    2. 有呢,我簡中lunch都係食車輪包或提子麥包。:)

      刪除
    3. 估唔到你個邊有, 好羨慕 😍

      刪除
  4. 回覆
    1. 不過有時你問佢點解, 佢又答唔出 XD

      刪除
  5. 妳好似好耐無整椰絲包比專員食

    回覆刪除
  6. 我冇乜硏究,較喜歡香港口味麵包。

    回覆刪除