2018年2月22日 星期四

人日

今天是戊戌年大年初七人日,  祝福大家身體安康, 人日快樂!!

早上一打開門, 就見到太陽,  總算在陰冷天氣中為我帶來了正能量啦。 




做了奶黃朱古力粒粒包當早點, 法蘭西人叫它做 Chinois (Chinese),   我算得上是摱車邊慶祝人日啦。  😁




題外話, 看到新聞圖片, 我才發現小丸子的劉海原來真實存在的呢。 不過我最想知道利女士那一身古裝是在哪兒買的呢?  還是度身訂造呢? 😲

26 則留言:

  1. 人日快樂
    呢個好靚 應該好好味
    有奶黃 就好味㗎喇

    回覆刪除
  2. 小丸子的劉海唔恐佈,最恐佈是利女士件衫!現全世界都問緊佢係邊度買:]

    回覆刪除
  3. 丁酉雞已過
    今年是戊戌狗

    回覆刪除
  4. 佢件衫係 3D clone 康熙件袍㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕我大鄉里, 唔係好識欣賞呢件古裝

      刪除
  5. 生日快樂^^
    加杯熱飲食包就好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家呢排真係要飲好多熱野至頂得住 ^^

      刪除
  6. 個包又會叫呢個名嘅
    著件咁嘅衫又咁嘅樣,十足太監格

    回覆刪除
    回覆
    1. 維基話, 呢款包本來源自德國, 法國人唔識讀, 就叫佢做 chinois, 因為佢地對於難嘅野都叫 c'est du chinois。
      件衫真係令人一見難忘

      刪除
  7. 回覆
    1. 維基話, 呢款包本來源自德國, 叫Schneckenkuchen, 法國人唔識讀, 就叫佢做 chinois, 因為佢地對於難嘅野都叫 c'est du chinois。

      刪除
  8. 人日快樂!

    包包細細個,專員係咪一次認投咗大半盤呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係個句, 你好了解佢, 無左一半係正常

      刪除
  9. 生日快樂🎂
    我都想知利小姐件衫買定定做,見到當堂笑左出來。

    回覆刪除
  10. 人日快樂.......有冇整返幾味靚餸同專員撐下枱腳先?
    叫得做chinese我仲以為係好似中式奶黃包咁有流心餡^^
    件衫個designer如被人肉搜尋出來,肯定一夜成名XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎番鬼係咪好like喱類chinese style衣著?有冇畀專員睇下問下佢意見XXXXD

      刪除
    2. 今年新年咩都無整, 可能元宵至補數啦 ^^

      刪除
    3. 佢淨係問我點解佢要著成咁, 咁我又點知呢 ^^

      刪除