2017年2月11日 星期六

味道

正在雜誌架前左挑右選時, 一對年老夫婦走到我旁邊, 一股強烈的臭味立刻傳過來。 儘管如此, 我也不好意思即時轉身走開。 後來專員走過來找我, 沒多久就向我打眼色, 明白了解, 我隨便挑了一本八卦雜誌便離開。
 

我們之後談起, 專員有個疑問,  這對夫婦知不知道自己身上有陣臭味。 我總覺得他們早已習慣那個氣味,  所以不覺有異。
 

此事又令我想起陳年往事。 當年一位來自印度的同事來公司開會, 一位小妹一直在說人家很臭。 這的確是事實, 我只是覺得無需要一說起就翻白眼, 也不用不斷在 bla bla bla, 反正她跟對方也沒有什麼交集, 不走近他不就成了。 終於我忍不住對她說: 「可能他也覺得我們每個也是一身大蒜豬肉味,  我們自己不察覺而已。」




21 則留言:

  1. 咁啱今日等入場睇戲,企係度突然係身邊有陣怪味,原來係個女人有好多好長頭髮,我唔知佢幾耐冇洗頭😰

    回覆刪除
  2. 我最怕係車廂中有個流浪漢喺度,成車都臭晒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地會唔會仲帶住隻狗?

      刪除
    2. 帶住隻狗嗰啲乾淨好多.
      臭嗰啲通常拎住啲膠袋。

      刪除
  3. 段估妳都未至於會想念年老夫婦"身上的味道"卦,嘻嘻!

    查實我都好驚屋企衣服會沾上廚房煮食時嘅味道(我屋企冇廚房門),久而久之變成一陣怪味,所以每次煮食後都會開門/窗丶點蠟燭僻味。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有位同事係加拿大回流返來, 佢話有D中國人嘅屋好大陣油煙蒜頭味, D老外睇完樓都唔會買

      刪除
  4. 哈...古語有云...臭味相投就喺哩個原因!

    回覆刪除
  5. 有些刺鼻香味我也很怕呢。

    回覆刪除
  6. 口臭, 身臭, 頭臭
    都想死

    回覆刪除
  7. 我都好怕哩D尷尬情況,唔對路就逃走

    回覆刪除
  8. 如果我發現同事有異味,我會同對方講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位同事只係黎一日開會, 又唔太熟, 過門都係客, 我覺得唔駛句句真, 如果日日見, 好熟, 又唔同講法

      刪除
  9. 先不說臭味,有時同事搽太濃香水我也有一點頭痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 友人曾經搽左香水+同味 lotion, 一返到公司, 佢隔離個位同事即刻攞支碧麗珠出黎噴, 而家諗番都好笑

      刪除