2017年2月17日 星期五

催眠治療

鄰居 S先生是個醫護人員, 去年參加了個催眠治療課程, 完成後便兼職當催眠治療師。

他說催眠治療可以幫助戒煙、戒酒、減肥、克服心理恐懼等等。 S太太也說她藉此戒了煙。我便即時建議專員一試, 看看能不能戒掉甜食。 😉  他又扮作時運高沒聽到, 完全沒理會我。 


現在都流行學習催眠, 電視新聞都有相關報導。電視時有催眠騷。 我第一次看的便是 Messmer 的表演。 催眠了對方後, 每當他再說出暗示指令, 對方就在指令下作出反應。 那時我覺得它既神奇又好笑。 不過後來發覺越來越誇張, 開始懷疑是不是做假。





  

26 則留言:

  1. 相信催眠可以舒緩精神,
    減減壓...
    但太跨張的....就不大相信了... :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初睇覺得好新鮮架, 而家就無興趣喇

      刪除
  2. 任何治療都係人夾人o既,電視上o既有宣傳成份,難免有誇張囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢句又真, 有D人介紹嘅醫生, 睇完又覺得未必啱自己

      刪除
  3. 心理治療一種,但並非萬能

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家對呢D個態度開放左, 唔會一聽到以為人地係痴線

      刪除
  4. 如果可以醫失眠,我真係想試下!

    回覆刪除
  5. 電視上的不能盡信,聽說對意志力強的人沒用的。

    回覆刪除
  6. 我唔喺好信催眠會聽人指令...
    引發記憶都有啲可能。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過試過有人被引發嘅記憶其實唔係真架, 而係個治療師暗示出來嘅結果

      刪除
  7. 摧眠可以戒煙戒酒,咁又幾好喎,心癮其實係最難忍嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果叫係戒甜品, 你會唔會試? ^^

      刪除
  8. 回覆
    1. 我信有D人應該日日催眠自己好靚 XD

      刪除
  9. 愛甜品用催眠戒掉 , 呵呵比我都扮聽唔到囉 .

    回覆刪除