2017年2月27日 星期一

Bonnie and Clyde

奧斯卡大烏龍, 最佳電影頒錯獎。我的焦點卻放了在頒獎嘉賓 Faye Danaway 和 Warren Beatty 身上,  第一時間想起了電影 Bonnie and Clyde。 原來這部電影到今年已滿五十周年, 不曉得是不是這個原因, 這對熒幕上的雌雄大盜也出來露面。


有首法文舊歌也以這為主題, 作曲、作詞是樂壇神級人物 Serge Gainsbourg, 跟他對唱的是當年性感女神 Brigitte Bardot。





16 則留言:

  1. 台上個個都係演員,頒錯獎我覺得係做假。

    回覆刪除
  2. 令我諗起幾年前勁歌金曲頒獎禮,明明叫關菊英,無啦啦走咗個關心妍出黎!

    回覆刪除
  3. 930重播果陣我記得有睇過Bonnie and Clyde

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得電視有播過, 我前排係呢度又睇番

      刪除
  4. 最勁係要所有人都講哂感言先發覺原來搞錯咗XXD

    回覆刪除
  5. 呢套片我後生時睇過幾次,原來有五十年咁耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 電視以前都有播
      原來男主角已經80

      刪除
  6. 沒看過Bonnie and Clyde...... 最近想看回很舊的戲。
    奧斯卡我是放假在家看直播的,知道頒錯奬那刻覺得不可置相。因為我的工作經常搞活動,見到這種場面只覺可怕,想起要問責就覺得慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係呢度睇過D超舊戲: Sunset Boulevard, Lolita, 仲有估都估唔到嘅惑官世界, 仲要係黃金時間播, 一D禁忌都無

      刪除