2017年2月23日 星期四

泰式打拋豬

懶蟲來襲, 做什麼都提不起勁, 但是呢, 飯仍是要吃的, 那麼就個簡單的打拋豬, 順道用掉自家種的羅勒和辣椒存貨。

為了保證有菜有肉, 我還特意加入了菜豆。 同時還有燶邊荷包蛋, 我可沒有半點欺場, 嘻。 

我這碟頭飯是不是有點泰國街頭風味呢? 

20 則留言:

  1. 個名好得意 , 食材豐富送得飯唔簡單喎 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係辣肉碎飯, 打拋係 Holy Basil 嘅泰文譯音

      刪除
  2. 碟飯好靚仔,隻蛋畫龍點睛

    回覆刪除
  3. 懶蟲來襲個飯都煮得好靚噃!

    回覆刪除
  4. 碟飯睇落一d都唔懶,仲幾健康下添喎!

    回覆刪除
  5. 我都做左懶蛇幾個weekends 喇。我未食過呢個飯,有機會要試試呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次去泰國餐廳睇下有無 Pad Ka-Prao

      刪除
  6. 香葉肉碎飯+煎蛋
    去泰國餐廳必食

    回覆刪除