2017年2月15日 星期三

心意卡

兩位參選人都有情人節放閃, 品客太先前更給大家看當年薯片先生自製的一本書, 令我想起曾幾何時, 我也收過某人的 DIY 心意卡。

雖然手工不是上等, 但是卡上的片言隻語都令我感動啦。 現在就別奢望他會有這份心思啦。 😞




我再給他看他的勞作時, 他居然說證明這招數非常有效。還是我家少爺對我好, 看他胸口永遠就有個 💗, 就知道了。 😉





24 則留言:

  1. 冇留意少爺心口有個❤️,可愛吖
    我也曾收過DIY 咭,第日再老D睇番一定好好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我攞番出黎, 讀番俾佢聽佢當件寫過咩, 都笑爆咀

      刪除
  2. 如果佢依家仲有呢支歌唱,你係咪一樣受💏
    我就好怕呢d手作仔了🙅🏻
    少爺😻

    回覆刪除
  3. 依家冇再整卡,咁有冇其他實際表示先....XXXD
    係喎心口有個💗咁可愛

    回覆刪除
  4. 心心少爺,kawaii呢。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪睇唔出平日嚇鬼樣嘅佢都會卡娃兒呢~~

      刪除
  5. 我都收過呢啲咭,不過已經唔見咗,看來男士們都愛用此等慳水慳力的招數。

    回覆刪除
  6. 某人得咗手咯,唔使再做勞作啦.

    回覆刪除
  7. 我都收過一張,少爺話︰永遠都愛妳

    回覆刪除
  8. 送禮份真喺要由心出發,有心思...,讓妳記住,
    有時價值並不太重要!

    回覆刪除
  9. 想起小一時有個同學仔用舊聖誕咭,製作一張拼貼畫給我,
    啊!佢可能係啟蒙我廢物循環再用的環保使者呢!

    回覆刪除
  10. 少爺張相好正! Cool樣+心心 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難得佢俾我影到個唔嚇鬼樣 ^^

      刪除
  11. 當年和專員是long distance relationship嗎?

    回覆刪除