2017年2月21日 星期二

閒逛散貨場

自從雜貨店 Action 開張以後, 我就少去了散貨場。 地方光猛、貨品擺放整齊, 最重要是價錢相宜。 


閒來無事, 專員又提議逛逛散貨場。逛散貨場有如尋寶, 要細心翻找, 或會找到心頭好。 有時可以逛上一、兩小時, 實是用來消磨時間的好節目。 

居然給我見到這些茶杯和茶託。 小時候爸媽帶我上的那家茶樓正正就是用這套茶杯和茶託。這裡又見到它們, 直有久別重逢之感。 


前總統夫人的專輯, 還要是限量版, 竟然只售 €0.50。 如果她知道十多年前的專輯如此賤賣, 不知道會不會很傷心呢?




 

24 則留言:

  1. 你有冇行過香港果間缸瓦佬,就係成堆碗碟物,但我唔多敢用
    呢d花式依家好多食肆仲有用

    回覆刪除
    回覆
    1. 缸瓦佬, 聽過無行過
      原來呢個款都仲有食肆用

      刪除
  2. 法國咁遠仲都有當年茶樓杯碟!!點解會喺個度出現?

    回覆刪除
  3. 我哋呢邊興米通圖案,或者萬壽無疆

    回覆刪除
    回覆
    1. 米通我見過, 又或者印埋D九唔搭八嘅中文字

      刪除
  4. 呢種圖案嘅碗碟都算得上家傳戶曉呀!以前嘅茶樓飯店都經常出現!

    回覆刪除
  5. 去散貨場好似多啲驚喜喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係要頂得住亂, 同要有心機搵

      刪除
  6. 那套杯碟...
    真係似曾相識...咁!
    哈哈

    回覆刪除
  7. 散貨場仲有乜野賣呢?係咪賣日用品o個 D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩都有架, 期期唔同, 衫褲鞋襪, 書, CD 都會有架

      刪除
  8. 這種杯碟花款香港現在好多地方仍有得賣 .

    回覆刪除