2017年2月8日 星期三

刀法

有天看到電視購物頻道大力推介一把剪刀+砧板二合一的廚房神器。


影片中的神器遇瓜剪瓜, 遇菜剪菜, 清脆利落。 專員看到剪法包的一幕, 便一口咬定麵包做了手腳。 你們可看得出來嗎?


 
對於專員及專員媽來說, 此神器無用武之地。 他們習慣用小刀, 例如做蕃茄沙律, 會先以小刀挖走中心部份, 再拿著蕃茄切成小塊, 全程都不用砧板。 又如給薯仔削皮, 他們也是用小刀, 我就習慣用削皮刀。 而且他們以小刀刀口朝內 (如下圖), 我就剛剛是相反啦。

影片截圖
已退休的鄰居 F先生吃飯時, 也是小刀不離身, 因為以前上班時, 午餐都是法包配以香腸、salami、火腿為主, 小刀就成了他的必需品。


19 則留言:

  1. 回覆
    1. 用"凌空"兩個字都係有D誇張, 我改左啦
      佢地可以揸住黎切, 我就唔得啦, 怕切親手

      刪除
  2. 法包完全冇凹
    我有時偷懶都用手攞住切,冇乜難度
    好多生果都係用🔪仔切細舊食

    回覆刪除
    回覆
    1. 法包完全冇凹>> 正正係佢講個樣呀 👍

      刪除
  3. 原來法國人會小刀不離身。
    記得以前上德文堂,有個車臣人突然喺堂度攞把彈弓刀出嚟。嚇C人.之後個個問佢做乜隨身帶刀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家個位仁兄話, 以前D人都會咁做架, 方便嘛, 所以街坊退休, 都慣左有把刀仔, 自己切下切下咁囉

      刪除
  4. 哩把刀啱啱喺恵康超市做推廣,
    條片同妳個post一樣,我企喺佢檔口睇哂條片,
    好似真喺幾方便,我無睇賣幾錢,
    妳個度賣幾錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇唔出佢切硬法包有做過乜手腳,但可以諗到,切硬法包要拖刀,咁剪好似唔得。

      刪除
    2. 新鮮法包, 就算撕, 都會凹左落去, 唔會好似佢可以咁堅挺
      我睇個 shopping channel, 賣30€, 不過買一送一

      刪除
  5. 我地都見過呢個廣告,感覺超流。

    又,刀峰向外好像比較安全喎。

    回覆刪除
  6. 西人不但愛用刀仔,而且佢地唔要D刀咁利,話費事切親喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地都真係鐘意用刀仔多過 peeler, 我見呢度好多人都係用刀仔批皮架

      刪除
  7. 廚剪我唔鍾意呢種手柄,唔食力

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只有一把雞剪, 不過真係好少用, 用刀多D

      刪除
  8. 我較喜歡在木砌板上切切切的感覺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用膠定木鉆板都有人同我拗過
      不過有次睇電視, 有人話原來用木板 serve 肉, 應該係唔俾架, 話木板好易藏菌

      刪除