2017年2月25日 星期六

見面禮

家中收拾舊物, 除了丟了法文筆記, 也讓她重見天日。 說起筆記, 當時山長水遠帶過來, 最後都是要丟棄, 證明要懂得斷捨離是很困難的呢。

這個洋娃娃是專員媽跟我第一次見面時送給我的。 專員媽鐘情這款式的洋娃娃, 她家中就有好幾個。 可能我中電影毒太深, 現在看她甚有安娜貝爾的味道。 專員更嚇唬我, 要我小心她會夜半來敲門。😓

 

21 則留言:

  1. 個公仔都令我諗起個部鬼片,好驚呀!

    回覆刪除
  2. 依家法文係咪已經精進好多,唔再需要這些筆記了

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係...唔係喇
      個D係以前阿傻俾嘅閱讀練習, 好耐都無再睇番, 所以都係要捨棄

      刪除
  3. 依家活學活用,唔使筆記啦
    呢d公仔必定會有聯想🤡
    我鐘意椰菜娃娃

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾人話我淨係學埋D slang ^^
      要我作文, 我應該C得
      唔知整椰菜娃娃個位仲係唔係度呢

      刪除
  4. 半夜會郁架~~~
    不過專員媽送....不能掉

    回覆刪除
  5. 個公仔好靚呀,不過我都係喜歡動物公仔多啲。

    回覆刪除
  6. 我從來都唔鍾意呢種洋娃娃,只愛動物毛公仔

    回覆刪除
  7. 送合適嘅禮物給人真的好難,見面禮更是難上加難,雖然我都有d怕呢類公仔,但99將心頭好嘅公仔款式送俾妳,證明佢都好重視妳呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意送禮俾人係一個學問
      所以我最怕聖誕節交換禮物 XD

      刪除
  8. 如果收到呢個洋娃娃,我會第一時間收埋佢

    回覆刪除
  9. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除