2017年2月19日 星期日

Fondant au chocolat

專員近來每每吃過黑朱古力後便頭痛。 所以我做的 Fondant au chocolat 便把食譜中的黑朱古力換成了牛奶朱古力,  同時也減少了砂糖的份量。



我覺得做心太軟的難度在於如何掌握烘烤的時間。 要是焗得過火,  製成品活活就是朱古力蛋糕。  脫模時至為緊張, 曾經試
脫模時過太用力, 一放在碟上, 朱古力漿便已經四溢。
 

專員不愛把它平放在碟上, 反而喜歡一匙一匙舀著吃。 那我又可以少洗一隻碟子啦。😀




19 則留言:

  1. 講究d係做咗個慕士餡雪硬,放入蛋糕糊中間焗,咁就包流心

    回覆刪除
  2. 每每吃過黑朱古力後便頭痛。其實是什麼原因呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢一直有偏頭痛, 食黑朱古力會引發架喎. 佢係咁答, 我就覺得應該係食哂所有 quota

      刪除
  3. 喜歡一匙一匙舀著吃..
    me too.

    回覆刪除
  4. 熱嘅甜品我麻麻,所以心太軟都麻麻.

    回覆刪除
  5. 我都鍾意專員個吃法喎,感覺上原汁原味d!

    回覆刪除