2017年2月13日 星期一

有共鳴

生果報做了個關於遠距離戀愛的專題。對於這位 Katrina 小姐的洗碗小故事, 我甚有共鳴。她是如是說:

"同啊德一起,最難頂是德國人太直接。剛一起生活,Katrina負責清潔廚具,偶然一次洗不乾淨,被啊德以半命令口吻教訓:「If you want to do it, do it 100%」,就像家裏住了個經理。"

剛開始一起生活時, 某人也嫌我碗筷清洗不達標, 有時甚至會說碗並不是這樣洗的啦。 起初我都會以一招「唯唯諾諾」來打發他。原來這只會助長他的「哦功」的功力。 最終我以三個問題擊敗某人。

問題一: 可不可以給我寫本說明書?
問題二: 我無甚天份, 不如你示範幾次給我看吧。
問題三: 你是不是想洗碗? 如果你想親自出馬, 我不會介意。

自此以後, 我耳根清靜了。



 

21 則留言:

  1. 哈哈...
    我識好多朋友,blog友,與外國人結婚,
    問題總不少,我諗要一段時間磨合麻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左文化差異, 大家生活習慣都會唔同

      刪除
  2. 好在唔係同99一齊住,唔係仲煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛擔心, 佢都話怕自己支持唔住 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 你講得啱, 始終人人嘅生活習憤都唔同

      刪除
  4. 問題四: 係咪買部洗碗機.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咗洗碗機,一樣可以話,你擺得唔好,搞到洗唔乾淨/浪費哂啲位置云云。。。。

      刪除
  5. 我家個男人都係鍾意人跟佢方式做嘢

    回覆刪除
  6. 其實不少人
    不能開放地受其他的想法和做法...
    變得執著而多爭拗...
    男人女人都有這樣子情況... :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都識一個人, 咩都要跟佢方法做, 就算做到D野效果一樣, 都唔合佢意, 都叫人抓狂

      刪除
  7. 距離唔係主要, 最緊要夾唔夾到.

    回覆刪除
  8. 以半命令口吻===>我諗我都接受唔到...
    我會以最誠懇態度邀請對方同我一齊洗,一路傾住計一路一齊洗會開心好多wakakakaka....
    祝阿毛同專員Happy Valentine's Day!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果俾你日日洗碗, 就唔會咁 sweet sweet 啦

      刪除
  9. 用「哦功」已經係軟功啦,用問題來令人反思就係高招.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果佢想自已做哂, 就無問題啦 ^^

      刪除