2017年2月26日 星期日

Ghost in the Shell

專員鐘情日本電影和動畫, 有天興奮地對我說, 改編自漫畫的真人版電影 Ghost in the Shell 快上映了,  演員有 Scarlett Johansson 和 Juliette Binoche。 我聽到後只有一臉茫然。😶 專員見我零反應, 自然十分無癮。

可知道我看漫畫已是上世紀的事, 提到的還要是英文譯名, 不就是給我出了道難題?  😒 上網搜尋, 謎底又解開了, 原來是攻殼機動隊。其實我都只是聽聞過, 沒看過。😀


再看預告片, 那不就是香港?


所以啦, 不要常常覺得香港比不上上海、北京,  香港也有她的特色和吸引力, 不用妄自菲薄呢。不過如果仍然爛人繼續當道的話, 又另作別論啦。

 

18 則留言:

  1. 在加拿大讀書時,那邊的動漫學會播過這套,看來外國人十分欣賞Ghost in the Shell。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度有好多人都鐘意睇日本漫畫架, 大型書咨如 FNAC 都有得賣

      刪除
  2. 我以前也很愛日本電影。

    回覆刪除
  3. 咁專員鐘唔鐘意《你的名字。》?

    回覆刪除
  4. 我對漫畫一曉不通,不過我家主子就咩漫畫、卡通都啱睇。

    回覆刪除
  5. 吓?原來係攻殼機動隊嚟㗎。 我喺戲院睇過trailer。第一次睇覺得乜咁似HK嘅。第二次睇原來係HK再加啲虛構景。

    回覆刪除
  6. 聽過玩過模型...但無睇過!

    回覆刪除
  7. 係香港取景時,有班「臨記」著哂動畫裡面d衫周街行,街上d人見到都傻眼哂。但佢地好巴閉架,唔比記者影佢地拍咩,又用野左遮右遮。原來係呢套戲!

    回覆刪除