2017年2月6日 星期一

紙皮我愛你

我家買了個新儲物櫃。 在安放儲物櫃時, 我們便隨手把包裝紙皮扔在地上。 少爺第一時間搶先強佔地盤, 狗哥及 Rouquin 都不及他身手敏捷。


有天跟街坊閒聊, 我們才知道少爺幾乎每天都會向 F太太 和 M太太請安, 當然是為了討吃。F太太更說, 少爺更會主動走到廚房窗前, 抓呀抓, 來個溫馨提示。 F太太便以牛奶來招呼少爺。 

難怪他早上有時會空腹出門啦, 一切謎底經已解開。 😉
 

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 我地都係放養為主, 所以佢地都幾自由

      刪除
  2. 少爺完美演繹空肚食早餐!

    回覆刪除
  3. 一定係你招呼唔好,要去搵F太太.

    回覆刪除
  4. 妳屋企無早餐食,所以佢每朝去人哋屋企度食早餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每晚都放定糧俾佢地, 確保佢地食完至出門, 估唔到少爺寧願出街食 T-T

      刪除
  5. 佢地可能覺得紙皮暖喲麻...
    貓野性,愛四圍走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我話 Rouquin 係奇貓, 成日唔去街, 佢都得架

      刪除
  6. 你會反省下定覺得慳番唔少😂
    隔離屋牛奶香🍼

    回覆刪除
  7. 少爺咁為食又唔肥喎!過幾招尼啦!

    回覆刪除
  8. 三色貓好鍾意匿埋响紙皮箱入面,又鍾意用紙皮磨面

    回覆刪除