2017年8月1日 星期二

恐怖雞

要不是看了《每日郵報》(http://www.dailymail.co.uk/news/article-4742712/Why-chickens-washed-chlorine.html) 報導, 我也不知道美國原來沒有法則監管如何飼養雞隻, 包括雞場的燈光, 雞隻所佔的面積, 以及防疫注射。 雞隻胖得站不起來, 大部份時間蹲在松木屑和排泄物上, 有時牠們為了吃便爭先恐後, 互相踐踏、抓傷。  生果報也有相關報導。(http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/international/20170730/57019099) 


 
雖然歐盟國家有立法監管, 但不代表黑心雞農就不存在。 我幾年前也寫過。(http://fofollehk.blogspot.fr/2014/04/blog-post_8.html)  雞農為了賺錢, 會給雞隻餵食生長激素, 使牠們快快長肉。 要是雞隻受了感染, 就會給牠們抗生素。 
 

下圖摘自《每日郵報》的報導, 可見在五十年內, 雞的生長速度快得驚人。 只是飼養了56天, 牠的重量就已有4公斤。 是基因突變? 還是飼養技術進步了? 我就不曉得啦。 間中看到有人放上照片, 說買了比臉兒還要大的大雞腿, 又或是如拳頭般的士多啤梨, 更說很划算。  他們有沒有想過為什麼會長得那麼大呢?   


13 則留言:

  1. 好多人由細食基因改造食品大,凡係又大又靚嘅就係好,係因為佢地根本未見過食物真正應該長咩樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時我見到超乎咁大嘅野, 我會好有戒心, 唔敢買

      刪除
  2. 香港有報導,雞隻用上瀲素,所以好快大
    但好多年前以有所聞喇...
    巨型品種植物,通常靠接枝改良,都喺基因改造一種...

    回覆刪除
    回覆
    1. 打針一直都有聽聞
      以前更有人話家鄉雞個D係無頭架, 可能係誇張左, 不過唔排除都係用呢D"肥"雞

      刪除
  3. 可能都係同樣原因,坊間近年多咗人話唔好食咁多雞翼,即係打針雞咁嘅意思。@_@!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無食雞翼啦,呢個都係其中一個原因

      刪除
  4. 我睇過一個節目踢爆雞場弱雞情況。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都以前聽過
      前排仲有劏豬, 將D豬係咁撻嘅影片添

      刪除
  5. 老DAD話依家在大陸養的雞少過45天,所以我哋在香港都好少食雞。我香港的朋友,會花錢買法國丹麥雞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果得45天又大大隻, 我都唔敢食

      刪除
  6. 養雞果啲人係咪自己都唔敢食?

    回覆刪除