2017年8月2日 星期三

肉燥麵

香菇肉燥除了配白飯外, 拌麵也不錯啦。 滷了一小鍋, 再在煮好的麵條上淋上肉燥, 簡單又好吃。 


這一小鍋, 我們吃個兩天, 還準備了專員的自家飯盒, 還不正合我這懶人心意。😉


16 則留言:

  1. 我從來冇食過肉燥,台灣果d全部用哂最cheap嘅頭尾臟,超核突!
    你自家製好好多,加d辣又變炸醬料,你可以懶到一個境界😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而食過N次, 仲覺得好抵食
      炸醬, 係咪雲吞麵鋪橙色個D?

      刪除
  2. 我好耐冇整過.搵日搵日

    回覆刪除
  3. 肉燥都係自己整正,你叻叻呀

    回覆刪除
  4. 專員仲會帶埋返工食,就証明妳嘅肉燥飯好好味呢!

    回覆刪除
  5. 我好鍾意食架,自己都整過,不過味道就差好遠囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整, 可以調教到自己鐘意嘅味道

      刪除
  6. this goes well with rice + noodle

    回覆刪除
    回覆
    1. This is one of the recipes for the lazy cooks XD

      刪除
  7. 肉燥飯麵皆宜 , 由其夏天悶熱天氣特別開胃 .

    回覆刪除
  8. 專員鍾唔鍾意喱類台式風味?

    回覆刪除