2017年8月18日 星期五

〔蛋糕〕Chocolate Krantz Cake

買了個新的麵包模, 給它剪綵的不是麵包, 而是蛋糕 Chocolate Krantz Cake。 

Chocolate Krantz Cake 應是兩年前烤烘大賽 (Le Meilleur Pâtissier) 的技術挑戰。 當時我都試過跟著做。 有天又想起它, 還特意找來評判 Mercotte 的食譜來試做。 不過為了遷就專員, 我把黑朱古力換成了牛奶朱古力, 同時減少了砂糖的份量。

與其說是蛋糕, 不如說是朱古力夾心 brioche 吧。

Mercotte 介紹 Krantz Cake 時說它是東歐猶太傳統食品, 靈感來自波蘭的 Babka Cake。 Babka 解作祖母或是年老婦人, 蛋糕上的波浪紋像似裙子上的裙摺。

有說在美國, 它會喚作 Chocolate babka。 不知道在美國的朋友可以指教嗎?


18 則留言:

  1. 呢個模整乜都得啦,呢個糕or包都好食,下次用榛子醬

    回覆刪除
    回覆
    1. 榛子醬= Nutella?
      Nutella 有 palm oil, 我地好少食

      刪除
  2. 再整多個黑朱古力版本比較一下,我諗專員都會直樹拇指^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔食得呀, 話食黑朱古力會頭痛

      刪除
  3. 果然係好老婆,為咗專員改用牛奶古力。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係我要一個人隊哂, 都係分享下好 XD

      刪除
  4. 印象我呢度有類似嘅嘢。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 原來仲有 custard, 我又搵日整下先

      刪除