2017年8月16日 星期三

親子時刻

同樣是親子時間, 少爺和 Rouquin 的需要各有不同。
 

Rouquin 雖是一名嗲精, 卻不愛坐在我們的大腿上, 即使我們把他放腿上, 不出三秒便逃跑。 他只會坐在我們旁邊, 然後就會抓我們的大腿, 呼嚕呼嚕, 不久就去會周公。
 

少爺不像 Rouquin 那樣黏人。 要是少爺喜歡的話, 就會主動跳上來, 而且喜歡跟我們面對面, 四目交投。  最奇怪的是, 如果 Rouquin 在一旁, 無論我們怎樣撫摸他, 即使搔他最喜歡的下巴, 他都不會呼嚕呼嚕。 那是因為要在 Rouquin 面前逞強嗎?

18 則留言:

  1. 四目交投最好,可以感應到對方

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺真係好鐘意趴係我地身度, 再望住我地, 有時我會問其實係咪真係貓黎架

      刪除
  2. 牠兩現在有多大呀?入門時都是bb嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. "入門"已經大個左架啦
      少爺應該有4-5歲, Rouquin 應該細佢小小

      刪除
  3. 四目交投,咁有冇心靈感應?

    回覆刪除
  4. 我家貓都唔愛坐大髀,Rouquin 啲性格有啲似我家天師仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 我少爺會坐架, 之後順勢瞓係度, 望住我地 ^^

      刪除
  5. 我少女年代家中養過一隻貓,BB時要坐大脾,大咗抱牠也掙扎跳開,貓咪都很有性格。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲係各有各性格, 有D好大膽, 有D好內向

      刪除
  6. 回覆
    1. 我家少爺去人地度討吃, 只食, 不過唔肯俾人摸 XD

      刪除