2017年8月7日 星期一

第一夫人

不同於美國, 法國總統的另一半一直沒有正式的法律上地位和經費。 Macron 在競選期間已表示會為總統的伴侶身份依法正名。 不過我相信他沒想到要落實時會踢到鐵板。

互聯網圖片
又難怪民眾會反感, 先前他要大幅度刪減國防預算, 結果前參謀總長不滿而辭職。 另一邊廂,  上月底法國國會通過了新政府提出的「政治道德法案」, 其中一項就是禁止國會議員僱用家庭成員當助理, 難免令人覺得是「龍門任你擺, 逍遙境界」。 再加上住房個人補貼(APL)在十月將每戶每月減少5€, 窮人更加要勒緊褲帶時, 要為碧姬夫人確立法律地位, 甚至為她設立獨立的預算開支,  又怎會不令人反感呢。 

我特意上去 Change.org 一看, 直到目前為止, 已有超過廿萬人聯署反對。 


我忽發奇想, 其實人們大多是外貌協會會員, 要是碧姬夫人外觀打扮亮麗點 (如 Carla Bruni), 又或是年輕點 (可不要說我年齡歧視, 雖知我也是一把年紀), 總統先生遇到的阻力也會減少呢?  那是不是找個形象指導幫幫忙呢? 😉

13 則留言:

  1. 叫佢下世先啦
    肥己瘦人犯眾憎

    回覆刪除
  2. 我覺得這位總統夫人的形象幾好架,著衫唔錯,很傳統法國人品味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而唔係好鐘意佢著短過膝嘅裙 & 墊哂膊嘅褸, 唔係幾好睇

      刪除
  3. 回覆
    1. 一定啦,不過靚女會話佢地嘅能力又會俾人忽視

      刪除
  4. 唔靚唔緊要,我更信"相由心生",睇葉劉就知啦!XD

    回覆刪除
  5. 如果總統夫人有執行代表國家親善外訪、公職如會晤外國到訪元首或探訪社區和慈善活動之類特派職務的話,政府給予特別開支薪津其實也是合理

    回覆刪除
    回覆
    1. 夫人已經有3名助理、2名秘書及2名保安人員
      之前一直有講 Julie Gayet 都一樣有 bodyguard
      Carla Bruni & Valérie Trierweiler 都有洗費, 我估佢地嘅筆直會係老公/男友其中一部分, 唔會獨立自己有個預算啦

      刪除
    2. oic~~~~咁如果老公有筆直可以包埋set頭化妝買衫出席公職活動,咁都ok,反正如果無正式人工薪津的話,其實自己都有權選擇不出席某些唔想去的公職活動,咁仲好啦可以自由好多...XXD

      刪除
  6. 呢位總統夫人,我記佢老公自細已經鍾意佢。

    回覆刪除