2017年8月19日 星期六

搬搬搬

雖然冬天還未到來, 我們都開始要做好準備。
 

我家有個鑄鐵壁爐, 冬天時會燒木取暖。 專員通常會在這個時候聯絡相識多年的賣家, 因為試過遲了通知, 他的木柴差不多已沽清, 幸而當時還有些存貨, 否則我早已冷死了。😑
 

先前木柴送到, 鄰家男生都會過來幫忙整理, 今年他卻已出城打工去了。 手無縛雞之力的我也只好硬著頭皮幫忙。 最後合我和專員二人之力, 花了差不多兩個小時, 總算是整理好了。

專員之後就要將每條木鋸成幾段, 便可以用啦。 想省功夫的話, 大可以到 DIY 店買啦, 價錢當然也會貴啦。

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 睇下今天凍唔凍啦, 如果凍, 一個冬天就玩完

      刪除
  2. 係咪用電鋸,省力好多
    上篇講嘅係純榛子醬,食Nutella即同自己過唔去啦👎🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 就係德州電鋸殺人狂個隻 XD

      刪除
  3. 真係好多work呀!呢篇應該加多個標籤叫做"好老婆事件本"呢,真係唔係個個都會肯一齊做架!

    回覆刪除
  4. 有燒柴的暖爐!太好了!
    因為我是非常怕冷的!哈哈!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 睇下凍唔凍啦, 如果凍, 一個冬天就玩完

      刪除
  6. 會唔會買定個電爐做後備穩陣啲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地有裝架, 不過試過開完之後, 張單嚇C人

      刪除
  7. 雖然搬木辛苦,不過燒木取暖,又似乎很有味道。想像你們在火爐前泡一杯茶慢慢喝。

    回覆刪除