2017年8月14日 星期一

洋蔥豬扒

曾幾何時, 跟阿蘇學煮的洋蔥豬扒, 當時我還未是煮飯人, 現在這道家常菜在我家老是常出現。
 


那時候, 日日做到無停手, 幸好有老媽照料三餐, 老套也要說一句「有媽的孩子像個寶」。 到了這裡, 我就體驗到阿蘇所說的「唔煮無得食, 煮就好難食」, 但是總不能每天待專員回來當大廚吧, 實在過意不去啦。  專員現在間中仍會取笑我當年最擅長煮辛辣麵。😬
 

還記得在這第一次做的蛋糕是 Yogurt Cake, 某人那說是兒童班水平。 第一次焗的麵包硬似石頭。 有次翻看自己的網誌後, 我跟專員說不明白為什麼以前的製成品外在平平無奇, 我卻有勇氣跟人家分享, 哈哈。 
 

我不是說我現在是廚藝高手, 只是可以跟街坊分享, 他們都喜愛吃, 我已經心滿意足。 這還不是多得老媽的熱線支援及很多人在 YouTube 的無私分享。 最近參加了個網上課程, 講者說懂得接受失敗是很重要。 正如 Jared Leto 所言 "Try and fail, but never fail to try."  
   

20 則留言:

  1. 最初冇經驗但有膽,所以敢同人分享
    依家有要求先要最好嘅

    回覆刪除
  2. 我覺得最難係煮啲自己唔鍾意食但對方好鍾意食嘅野,自己唔食,好難掌握到“好食”嘅精髓嘛。^^”

    回覆刪除
  3. 你有咁大進步, 好好啊! 我也希望能煮好些, 但我“日日做到冇停手”......

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有進步空間, 有D野仲係我嘅死穴, 整唔好, 要加油

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝, 不過終於向你地D高手學習

      刪除
  5. 洋蔥豬扒我好耐冇煮過添。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我以前都鐘意, 唔知點解近年無咁鐘意食茄汁豬扒

      刪除
  7. 我來到英國咩都唔識煮,飯又唔識煮,雞翼都唔識煮。只識煮出前一丁。後來,鐵柱磨成針。

    回覆刪除
  8. 冇人天生就懂煮飯也沒有天生的大廚,我諗大部份人都係一路煮一路學,慢慢累積了經驗,自然成為高手^^

    回覆刪除
  9. 你已經好叻好叻,我到而家都只係去到煮公仔麵A班……😜

    回覆刪除