2017年8月5日 星期六

〔麵包〕Chinois aux pépites de chocolat (附食譜)

繼續捲捲捲...
繼續朱古力...


是回實驗重點: 
以 fromage blanc 軟質芝士代替牛油來做甜麵包
放入焗爐前掃上牛奶, 而不是刷上蛋液
 

效果出奇地理想, 麵包柔軟
夾料=Custard+朱古力粒 
實是個黃金組合


可以當點心, 可以當早餐, 非常好吃~~  





材料:
無鹽牛油.........90g (我以 fromage blanc 代替)
砂糖..............40g
牛奶.............120ml
T55麵粉 (中筋)...400g
乾酵母........5g
雞蛋..........2隻
鹽..............½ 茶匙 

卡士達醬......350g
入爐朱古力粒....適量

做法:
1. 把牛奶加熱, 放入乾酵母, 攪拌溶化, 靜置十分鐘, 備用。
2. 把麵團的所有材料(牛油除外)拌勻, 搓揉成一個不黏手的麵團。 
3. 將牛油加入, 再揉勻成光滑麵團。把麵團靜置發酵約1-1½小時, 待麵團發酵成倍大。
4. 將已發酵的麵團排氣, 滾圓, 蓋上濕布讓麵團休息15分鐘。 
5. 把麵團桿平成長方形,  將卡士達醬塗在麵團上, 再放入朱古力粒, 捲成長條狀, 再切成數等份, 放入烤盤, 進行最後發酵。
6. 將發酵好的麵團表面掃上蛋液/牛奶, 放入預熱至180°C, 焗約20-25分鐘, 烤上色即可。




20 則留言:

  1. 嘩, 正呀呢個...
    我好鐘意食卷包

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有另一款, 包提子乾, 啱唔啱你食

      刪除
  2. 朱古力呀!我食飽飯都食得落喎!

    回覆刪除
  3. 我估你哋一次過就KO晒,冇得留做早餐。

    回覆刪除
  4. 正呀,賣相仲好似一束鮮花咁靚! :)

    回覆刪除
  5. 好靚仔超吸引 , 看得我流口水 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見呀
      為止口水, 你要快D食番個 XD

      刪除
  6. 我哋成日都買這種包,老DAD用來使宵夜。不過要走朱古力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有另一款提子乾架, 佢啱唔啱食?

      刪除