2017年8月24日 星期四

雨中的戀人們

自從記起《 Kaze 風》後, 我就試找尋以前聽過的日文歌, 儘管我對日文一曉不通。 沒想到居然給我發現了衛蘭也唱過日文歌呢。 她翻唱了中村雅俊的《恋人も濡れる街角》(雨中的戀人們)。 原諒我這個 out 精, 我已經沒留意老家樂壇很多年了。🙏

網上圖片
平心而論, 她的歌藝出色, 聲線甜美, 事業卻發展平平, 娛樂版只留意她的身形, 她更被嘲「肥過部電單車」。 Adele 何只 「肥過部電單車」, 卻可以大紅大紫, 是因為我們都是外貎協會會員嗎?



19 則留言:

  1. 又係好耐冇聽過喇。
    HK嘅樂壇我真係out咗十世。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家有咩歌星, 吹咩歌, 我真係唔識

      刪除
  2. 衛蘭我最鍾意的女歌手。 我itune有澤田研二, and 五輪真弓。

    回覆刪除
  3. 只聽過黃凱芹嗰隻中文版本

    回覆刪除
  4. 記得老家八丶九十年代樂壇輝煌時期好興改篇日文歌,就算一曲二唱都各有千秋,寫寫下,又諗起梅艶芳披著婚紗唱夕陽之歌嘅情景。。。心酸呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 80, 90年代真係叫百花齊放, 咩風格都有, 就連盧冠廷都生存到

      刪除
  5. 係香港做藝人, 一係你面皮厚冇尊嚴, 一係同佢地一樣小農思維, 咁就算豬隊友都一樣可以撈到風生水起.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家仲要睇阿爺臉色, 一唔鐘意你就封殺你

      刪除
  6. 我也有中村雅俊的CD !:)

    回覆刪除
  7. 佢如果早十幾年出道,發展可能會更好,依家廣東歌低潮做HK歌手不易

    回覆刪除
  8. 我現在很少聽中文流行曲,全不懂,舊的還可以。

    回覆刪除
  9. 仲有「一首獨唱的歌」原版,都係非常正!衛蘭把聲的確好靚,但就冇乜殺傷力,歌路亦比較單一。

    回覆刪除
    回覆
    1. 題外話, 關小姐唱功唔錯, 不過見佢近來新聞, 睇到我擰擰頭

      刪除