2017年8月23日 星期三

我明明不是區先生的粉絲, 為什麼今天一覺醒來, 這首歌的旋律一直出現在我腦袋裡????  😭 


別誤會, 那時我尚未知道十號風球高高掛呀!!  難道又要套用老夫子的「耐人尋味」??


 

16 則留言:

  1. 首歌melody幾好聽喎!:)

    是否太掛念老家呢?

    回覆刪除
  2. 呢首歌我幾鐘意架
    尋日個風真係堅,樓下公園d樹冧咗勁多
    你有冇睇d意外片呀,三層大浪,吊船撞玻璃,反車之類⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有睇啦, 個度仲話係豪宅
      雖然個風勁, 都叫無C人, 無停水停電, 澳門仲慘

      刪除
  3. 回覆
    1. 我鐘意呢個版本, 最怕聽區生唱, 雖然佢令我識呢首歌

      刪除
  4. 回覆
    1. 不如我開個 Fb page share 下我鐘意聽嘅歌 😄

      刪除
  5. 好聽過鹹濕歌王個版本好多!😂😂😂

    回覆刪除