2016年4月2日 星期六

麵包樂隊

又是老餅時刻......

話說電影台在播 3 Days to Kill, 當時我並沒有專心在看, 直到 Make it with You 響起。 叮~~ 是麵包樂隊呀! \(>o<)ノ

隨即想起以前戴著耳機, 聽深宵音樂節目的日子。 Bread 的歌總會在節目出現。

 
Bread 的歌曲中, 除了 If 和 Everything I own, 我最最最喜愛的是 Goodbye Girl。 


我家的年輕人都愛日韓歌曲, 那現在還有多少人認識 Bread 呢? 
  

14 則留言:

  1. 睇title未知Goodbye Girl係邊首,一聽...原來係佢,真係好耐冇聽過.

    回覆刪除
  2. bread間中都會聽架 , goodbye girl我好鐘意,列入車中既精選之一

    回覆刪除
  3. 呢D歌我成日聽架,但無留意係邊個唱。歌,愈老愈好聽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我好鐘意, 我會搵下係邊個唱, 睇下仲有無其他好歌

      刪除