2016年4月18日 星期一

香蕉朱古力鬆餅

不知道三隻小鬼是不是合謀, 居然在三點多, 六點多和七點半輪流弄醒我。( ಠ ಠ )

之後我躺回床上, 但再也睡不著, 唯有起來弄東弄西。 眼見家中又有熟透香蕉, 當然不會放過, 臨時起意焗鬆餅。 

先來個大合照


再來個獨照



看看它的內在美, 就明白為什麼某人說我是孤寒C9啦。 
ʕ ˵ ̿ ౪ ̿ ˵ ʔ




18 則留言:

  1. 孤寒C9??一D都唔孤寒,係咪嫌香蕉少?

    回覆刪除
  2. 小鬼曳曳,你地先咁早有餅食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地真係唔知係咪夾埋, 係要我起身至安樂 T-T

      刪除
  3. 大合照,獨照但唔見有自拍喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好成日自拍, 皮膚會衰老架, 好似有報導講 XD

      刪除
  4. 我都好like鬆鉼,妳整得好靚,
    但香蕉唔啱我。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 你好了解佢呀, 就係話唔夠朱古力餡囉

      刪除
  6. 某人肯加家用,事情就好辦啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你知唔知世界上有樣野叫死性不改? XD

      刪除
  7. 回覆
    1. 多謝
      因為唔夠朱古力餡, 所以俾人話我孤寒

      刪除