2016年4月9日 星期六

自家製叉燒飯

灣仔某酒店老闆花了三年時間, 嚴選食材, 複製《黯然銷魂飯》, 定價過百元, 只限堂食, 更要預訂, 據說預訂已經爆滿。 

三年時間, 初看到時還以為老闆去了上山學藝。。^-^。
我可沒有這份恆心, 只好轉戰「俾盡你咪係廿二蚊碗」的自家製叉燒飯。 

這碗 sorrowful rice 滾蛋版的亮點就是法蘭西本地豬肉, 再配以大名鼎鼎陳記售賣的泰國香米。 (ˣ∇ˣ)  是不是最少也值廿二大洋呢?




23 則留言:

  1. 你有冇在飯面上翻滾?XXXD

    回覆刪除
  2. 仲有越洋入口叉燒醬。

    回覆刪除
  3. 好正既碟頭飯,加多條油菜就一流

    回覆刪除
    回覆
    1. 有碟西蘭花架, 不過我無見燒味飯放西蘭花, 所以無放 ^^

      刪除
  4. 最銷魂就係飯面果幾粒芝麻XXD

    回覆刪除
  5. 法蘭西本地豬肉應該唔錯!
    我焗d叉燒較濕, 焗咗好耐都冇乜燶到, 唔知點解

    回覆刪除
  6. 百幾蚊個飯,比我都係“牛o趙牡丹”

    回覆刪除
  7. 老闆,加汁加葱油唔該

    回覆刪除
  8. 果D宣傳效果,要賣幾錢都得啦。

    我始終做不好叉燒,多數是太乾,可能唔敢買太肥的豬肉有關。

    回覆刪除
  9. 個樣勁正呀!!!!!你買邊舊豬肉呀?我自己做過幾次都太乾。。。。可能因為我用filet mignon de porc?

    回覆刪除