2016年4月11日 星期一

Brandade de colin 奶油烙鱈魚

不是冰箱爆滿, 要收拾收拾, 我也沒為意我家冰箱有好幾塊鱈魚柳。 當然又要清一下存貨, 所以就做了簡單的 Brandade de colin。
 

先把鱈魚蒸熟, 煎皮拆骨。 炒香洋蔥粒跟蒜蓉, 再加入魚肉拌勻, 加入牛奶、忌廉, 煮至自己喜歡的稠度, 以鹽和黑胡椒調味。 另一邊廂, 就準備薯蓉。 取一烤盤, 抹上少許牛油, 放進已煮好的魚肉, 在上面鋪上薯蓉, 置於已預熱180C焗爐, 焗至表面金黃就行。

最花時間的就是挑魚骨, 我還檢查了兩次, 以防萬一。 這還不是因為我的啃魚骨經歷, 它更讓我知道飲醋和吞飯是零效用。 (,╯︵╰,)



 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我初時都以為有少少大骨, 一眼睇哂,有人煮左叫我試, 我前後中左兩次獎呢 T-T

      刪除
    2. 我都有呢個問題,我未試過魚柳有骨,買果時係新鮮魚嚟架?

      刪除
    3. 我係超市魚檔買, 應該係起左骨, 不過有時都仲有D細骨, 仲俾我食到兩次 @@

      刪除
  2. 我試過啃肉骨要搵醫生先攪得掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 所以唔好叫我食盤龍鱔 ^^

      刪除
  3. 呢味我都整過, 正 !
    下次你買d大骨既魚, 幾野去哂, 冇咁煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係好多骨, 之不過有人整左叫我試食, 我食少少都中招, 我真係好黑仔

      刪除
  4. 回覆
    1. 我之前食時就試過食到細骨, 有D怕怕

      刪除
  5. 回覆
    1. 最花時間係揀骨, 好彩以前都有揀貓魚經驗 ^^

      刪除
  6. 都係小心啲好,安全為上

    回覆刪除