2016年4月6日 星期三

西多士

好幾個月沒沒什麼動力做白麵包, 因為等待麵包發酵的時間長, 考驗性子急的我。 

為什麼忽然又做山形土司呢?   星期一是公眾假期, 超市連週日關門兩天, 家中的白麵包又吃光光, 為了免得給「詐型」,  只好乖乖翻出食譜。 有好幾個步驟都忘記了, 開工之前要再看一遍才行。

不出所料, 麵包發酵時間依然長, 真的是等到花兒也謝了。
 (;゚︵゚;)  下次都超市入貨, 一定要多買點白麵包。 

土司的高低和氣孔還可以吧?





自己做白麵包的好處, 就是可以來個厚切。 我也乘機給自己煎了西多士, 港式風味。 家中沒糖漿, 我以蜜糖代替。

 

20 則留言:

  1. 我都覺得自己做包要用太多時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做普通港式包都咁花時間, 而且天氣關係, 發酵時間更長

      刪除
  2. 整得好靚。我減肥,呢期整麥包多。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 跟食譜, 入模前, 發酵兩次, 入模就要等佢發至8/9成滿, 係咪等到想瞓?

      刪除
  4. 我哋啲方包係已經切好晒片㗎,你哋係咪都係咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市買嘅一定切左, 麵包鋪要未切架, 不過去到麵包鋪, 我地又唔會買方包, 唔係 baguette, 就係 pain de campagne

      刪除
  5. 我又係好怕等包包發酵,所以現在多數用低溫冷藏法,慳番第一發時間,但就要早一晚做準備囉!

    回覆刪除
  6. 你做乜仲唔做頂角0者
    厚多士興架嘛, 蜜糖仲正啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 皆因熱情退減,連呢個本來都唔想整 XD

      刪除
  7. 西多我一定要糖膠,其他好似蜜糖呀,maple syrup我都唔like.

    回覆刪除
  8. 白麵包天天也不厭,我也很久沒有做西多了,看見很想吃

    回覆刪除
  9. 我都好心急。。。。做包真係好要耐性

    回覆刪除