2016年4月20日 星期三

三色椒牛肉炒麵

本來想炒意粉, 後來念頭一轉, 不如自己做麵條。 

是次為較滿意的一次, 全人手操作, 麵條粗幼雖然不盡相同, 但是可以接受。 


煮好麵條, 就用三色椒和牛肉來炒麵, 配以豆豉醬汁。




用了 500g 麵粉來做麵條,  一下子不能吃完, 剩下來的就化身翌日午餐。 一人餐就隨隨便便, 只是炒香洋蔥、煙肉, 以老抽和糖調味, 再加上煎蛋, 還不即時升呢? (◆^3^)


19 則留言:

  1. 呢次見到一碌麵掍棍可以整出麵條出來@@
    加咗老抽先吸

    回覆刪除
  2. 500g粉真係幾多,我一定會攰C。

    回覆刪除
  3. 搓麵團可以當做運動^^
    似烏冬多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開烏冬, 我有搵過食譜, 話要用腳幫手踩, 所以我打退堂鼓

      刪除
  4. 我今日都係製麵日,不過有咗部機,已經完全依賴佢,我諗我冇乜機會再全人手操作啦

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 無計啦, 鄉下人要食就要自己整

      刪除
  6. 第二碟好似上海粗炒,引到我心郁郁想食添!^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為有老描整色水, 所以就似啦 ^^

      刪除