2016年4月12日 星期二

離不開 留得低

我們發現了隔壁鄰居門前那個 À Vendre 木牌不見了, 換句話說, 他們決定不賣屋, 亦即是貓霸王不會搬家啦。

這位霸王每天最少在我家出現兩次, 當然是為兩餐啦。 我間中會扮作看不到他, 他就會刮牆, 直到我給貓糧和牛奶。 有天我一開門, 就已經見到他在等著, 臉還要貼著玻璃。



我們常開玩笑說, 為了保住少爺跟 Rouquin 出入平安, 只有向惡勢力低頭, 乖乖給他甜頭。  

22 則留言:

  1. 鄰居冇o野畀貓霸王食架?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 應該無賣, 佢之前話 Agent 要佢減價, 佢好似唔想

      刪除
  3. 妳啲伙食一定好過佢自家嗰啲

    回覆刪除
  4. maybe he'll stay at your home later on

    回覆刪除
    回覆
    1. Not possible... He does not get along with our baby dog

      刪除
  5. 對少爺同 Rouquin,係一大噩耗

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢維持到呢區貓世界秩序, 有佢係度, 都唔係壞事

      刪除
  6. 回覆
    1. 應該有架
      是咁的, 好耐之前, 專員新搬來, 就有將貓糧放出邊, 霸王天天都來, 就成了習慣, 當時我地都唔知佢係隔離街坊架, 而家更加熟不拘禮, 總之無得食係唔會走

      刪除
  7. 你即係以自己方式交保護費0者, 佢地冇貓糧俾佢食架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該有架
      可能我呢度有安樂茶飯, 佢媽媽仲有其餘五位喵星人

      刪除
  8. 回覆
    1. 因為之前食慣左, 佢會守候, 唔俾會刮牆引人注意

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢會叫: 唔俾我會刮牆, 再唔俾會喵喵喵大叫, 煩C你 XD

      刪除