2016年4月25日 星期一

不是冤家不聚頭

正當專員熱切期待 Game of Thrones 第六季, 我就在煲陳年舊劇《不是冤家不聚頭》。 


一向喜歡看甘生的作品, 他監製、編劇的都不是一般師奶劇。 《不是冤家不聚頭》充滿洋味道, 兩對夫婦的生活算是中產或以上, 現在看來是離地了吧。 雖然劇情有點牽強, 但無可否認劇中對白之精準, 應是近年少見。 我印象深刻的一幕是吃齋菜的一幕, 對白尖酸刻薄, 同時又能引人發笑。

我比較喜歡招志大和宣成功的一對, 馮寶寶的演出絕對搶鏡, 演技爐火純青, 很有感染力, 相比之下, 汪花旦真的給比下去了。 近年她給人神神化化的感覺, 原來三十多年前的她是另一模樣。

現在我想看甘生的另一作品《山水有相逢》。 
 

26 則留言:

  1. 我以前睇過不是冤家不聚頭,唔識欣賞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 劇夾人緣呀
      我反而最怕睇恩怨情仇個類

      刪除
  2. 回覆
    1. 我追開個D未有新野, 而家咪搵下舊野睇囉

      刪除
  3. 呢套未睇過,之前番兜過執到寶,劇情雖然悶,但黄韻詩上身對住警察唱粤曲嗰part,我真係百看不厭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 仲有執到寶, 差D唔記得, 又要搵下至得

      刪除
  4. 睇過...
    原全唔記得劇情\@@/

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係D小品啦, 唔記得, 可能因為你唔鐘意呢套野 XD

      刪除
  5. 唔知有冇新電視台邀請甘生重出江湖呢?我一定捧場

    回覆刪除
  6. 我唔記得呢套,只記得《山水有相逢》,細個果陣覺得好好睇,尤愛黃韻詩。鄧小宇都寫過,介紹你睇:http://www.dengxiaoyu.net/News/View.asp?ID=443

    回覆刪除
    回覆
    1. 林奕華都有係明周寫過, 以前D劇仲有新意, 而家都係個條公式咁

      刪除
    2. 我租過《輪流轉》返屋企睇,好睇!不過腰斬咗。
      李思琪做戲好好睇。

      刪除
    3. 呢套我只記得佢被腰斬同首主題曲, 劇情我又唔記得

      刪除
  7. 你係重睇,定第一次睇呀?

    回覆刪除
  8. 記憶力日漸衰退,已經忘記這劇劇情

    回覆刪除