2016年4月24日 星期日

皇后蛋糕

到友人家作客, 知道她是英倫迷, 特意找來食譜, 焗了 Queen cakes, 來取悅一下主人家。 (*≧▽≦)ノシ))

為了遷就洋人的口味, 我沒有減少牛油的份量, 只是少用了糖而已。 參考的食譜在此: http://www.bbcgoodfood.com/recipes/11911/-queen-cakes。

這皇后蛋糕味道像雞蛋糕, 又令我想起紙包蛋糕。 要是我手上有維他奶就好啦, 又可以懷舊一番, 因為那正正就是我兒時的另一早餐配搭。





除了英倫蛋糕, 我也焗了專員的飛佛: 椰撻, 讓友人也嚐一下港式味道。
 

21 則留言:

  1. 2樣我都食, 紙包蛋糕我整過原味同古力, 你又整黎回味啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經搵左食譜, 會搵日整 (◦’ںˉ◦)

      刪除
  2. 咁友人鍾意邊樣多啲?

    回覆刪除
  3. 兩款都是我的至愛 , 我現在還有飲維他奶的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最鐘意冬天飲熱維他奶, 可惜近來都令我失望, 係暖架, 唔係熱到辣咀個種感覺

      刪除
  4. 我同專員一定唔會爭食啫,我最拍食椰絲,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係椰子怪, 凡有椰子味都鐘意

      刪除
  5. 出省城會唔會買得到維他奶?

    回覆刪除
  6. 椰撻我Like呀!
    我宜家都鍾意維他奶+孖寶蛋糕做早餐架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔只我一個鐘意呢個組合 ^^

      刪除
  7. 真係有QUEEN CAKE嗎? 椰撻對我比較吸引D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我網上都搵到好幾個 queen cake 食譜, 見到都係大同小異, 我估有掛 XD

      刪除
  8. 小時候不吃椰撻,因為不喜歡椰撻上那車厘子的藥水味,但年紀大了,那椰絲味確實吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係覺得無左個粒車厘子, 失色左 ^^
      好多野細個時唔會食, 大個又會食, 好似芥菜, 我以前嫌佢苦呢

      刪除