2016年4月30日 星期六

變臉

除了一眾女星, 狗哥也懂得變臉。 


當然此變臉不同彼變臉, 維持不夠五秒就打回原型。 狗哥除了有好笑的一面, 也有正經八板的樣子。 可不可以用「型英帥靚正」來形容嗎?


題外話, 我在看新一季的 Castle 時已經覺得奇怪, 為什麼女主角的戲份會越來越少, 甚至有時整集也沒出現過。 果然, Kate Beckett 這個角色在下一季會消失, 製作人說是為了節省成本的關係。 但沒有了 Beckett 的 Castle 還是 Castle 嗎?

 

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 有人都咁講過, 可惜搵唔到贊助 ^^

      刪除
  2. 「製作人說是為了節省成本的關係」-- 令我諗起最近嘅《明報》抄人事件。

    回覆刪除
  3. 狗哥第二張相令我諗起羅家英

    回覆刪除
  4. 狗哥變臉唔似係自願喎.

    回覆刪除
  5. https://www.youtube.com/watch?v=UsQ-OZgwuUs

    回覆刪除
  6. 唔知典解狗哥個樣令我諗起benz雄!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 居然係 Benz雄 ^^ 其實我幾鐘意睇佢架

      刪除
  7. 狗哥好英明神武^^
    咁會搵乜人做女主角?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢正經上黎都幾靚佬架 ^^
      Castle 我唔知黎緊係咪集中講佢個女呢, 今季其實多左個角色, 但唔似會有感情線

      刪除