2016年4月3日 星期日

牛油皮蛋撻

閒來無事學人家做牛油皮蛋撻, 結果是.....

撻皮入模不平均, 失敗。 焗爐熱度掌握得不夠好, 失敗。  蛋漿表面不夠平滑, 失敗。щ(ಥДಥщ)


蛋撻尚未成功, 阿毛仍需努力......
 

27 則留言:

  1. 好成功喎!我今次返香港食左一次蛋撻架,仲係唔好食的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 遠睇似成功...
      我上次返去, 係一個都無食過

      刪除
  2. 唔差啫 !!!隻隻都好企理呀, 要求咁高, 你叫人地果d地震災場情以何堪呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 正所謂, 遠看一枝花...
      情何以堪個位唔會係王子掛

      刪除
  3. 無人同我SHARE,所以我未試過整呢味。

    回覆刪除
  4. 唔差呀 , 新鮮出爐我見到起碼食番幾個 , 流口水中 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最掛住以前檀島個D蛋撻, 而家想食就要自己整 T-T

      刪除
  5. Home made 的就是這樣,收貨啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見人地 Home made 個樣靚好多架

      刪除
  6. 咁都叫失敗!咁我果D叫失敗中之失失失敗

    回覆刪除