2016年4月22日 星期五

性感小貓?

Sophie Marceau 也懂得以其人之道, 還治其人之身,反偷拍狗仔隊,更幾片段放上網。 可憐我家 Rouquin 毫無還擊之力,每每給我拍下零儀態的一面。
 
 
他的眼神是在投訴,幹嗎偷拍我? 友人竟然說他的姿態很性感。 (◎_◎;)

為什麼他的睡姿總是令我總會想起馬蹄檸檬露?

 
Rouquin 終於「咩仇都報哂」。 事緣我在屋外正抱著他, 某人在兩米距離外, 拿起木枝搖晃, 向著我走過來。 Rouquin 當場響起警號、驚慌、掙扎、逃跑, 還在我肩頭留下抓痕。 某人被我臭罵一番, 居然還辯駁是我不懂得放手所致。x*#@&&*x#


22 則留言:

  1. 第一張真係姿態撩人, 尤其2隻肥脾XXD
    你抱得太肉緊啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我想安撫佢, 不過佢真係好驚

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都係, 不過最嬲係, 已經叫住佢放低D木枝先, 不過有人唔聽

      刪除
  3. 回覆
    1. 重呀, 一定過左 4kg, 因為少爺係 4kg 左右, 一手就抱起, 佢呢, 我就唔得啦

      刪除
  4. 你成日拍佢艷照,佢儲埋儲埋先過你一棟

    回覆刪除
  5. 我估所有貓奴都有抓痕.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 唔嚴重, 不過我嬲係叫左某人放低D木枝先, 佢唔聽, 係要走過黎, 嚇到 Rouquin 呢....

      刪除
  7. 如果是性感小 ''野'' 貓,呢個名,賣到好多錢架

    回覆刪除
  8. 貓地露毛肚肚真係好性感o架

    回覆刪除
    回覆
    1. 有D人講, 佢地瞓得舒服又有安全惑, 至會露肚

      刪除
  9. 貓過留痕好正常,養過貓都知

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我最嬲係, 我叫左某人放低D木枝先, 佢唔聽, 係要走過黎, 明知 Rouquin 細膽, 嚇到 Rouquin 呢

      刪除