2016年4月14日 星期四

Corned Beef Hash 鹹牛肉馬鈴薯

原來以一己之力去消滅一罐鹹牛肉都絕非易事。 (╯ ︵╰ )

三文治、煎薯餅, 我都試過了。 想轉轉口味, 就要問問谷歌大神。 

我參考的食譜在此 (http://www.simplyrecipes.com/recipes/corned_beef_hash/)。

個人口味, 我覺得它比煎薯餅好吃, 因為吃時薯仔比較有質感,  只嫌它煮得不夠金黃, 下次再做時要多加注意。 


不用花時間準備, 絕對是一人午餐的快、靚、正之選。 不過人家是把它當早餐, 還有煎蛋伴著吃。 那會不會太膩呢? 




14 則留言:

  1. 已經好耐冇食咸牛肉啦!香港買的質素差咗,食唔番以前的味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港我唔會買罐返來食, 食都係茶記牛治

      刪除
  2. 我好似十世未食過啦XXD
    你整批咪好易消滅囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實整咩基本上都係得我一個食

      刪除
  3. 你好似好鍾意食薯仔喎

    回覆刪除
  4. 唔膩呀,加片多士伴著食都好喎~

    回覆刪除
  5. 我上星期都開左一罐,開頭夾麵包,我和老DAD食得好過癮,食左兩次,就無哂後勁。我估以後我要買細罐了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 開頭食真係幾開心, 之後就...

      刪除
  6. 最爽係連飯和意粉都唔駛煮,就咁已夠飽肚

    回覆刪除