2016年4月1日 星期五

Dorset Apple Cake

我做的蘋果蛋糕一向以果肉為主。 有天看到 Dorset Apple Cake 的介紹, 非常吸引。 一試之下, 它甚得我喜愛, 成了我近來的新寵。

Dorset Apple Cake 跟我之前做的蛋糕相比, 多了一份牛油香, 更具蛋糕的質感。 尋找食譜時, 見到有些食譜的牛油跟糖的份量嚇壞人, 兩者都最少是 200g, 好不容易才找到個較「輕盈」的食譜。 經過幾次試驗, 我已把牛油跟糖的份量減至可接受水平。 *≧▽≦   

那還算不算是 Dorset Apple Cake 呢?  (・o・;)?? 

蛋糕出爐, 有人提議和雪糕伴著吃。



22 則留言:

  1. 我跟西人食譜都會減糖減油,食味最後都會一樣呢。

    回覆刪除
  2. 新鮮出爐蛋糕配雪糕,超正!(只要唔諗蛋糕減咗嘅牛油同糖份轉移咗去蛋糕個朋友到) ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥都係肥係某人身上, 唔關我事 XD

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我用左5-6小蘋果, 可能切細粒, 有錯覺 XD

      刪除
  4. 西人佢地粉糖油比例幾乎一樣, 睇見都打冷震.幾十g已足夠又唔會過油過甜.尤其果肉本身已有糖份.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有個重份量食譜仲要係 Nigella Lawson, 跟佢煮就....
      我都係用70g 架咋

      刪除
    2. Nigella Lawson出名係對重油, 重糖/重cream有天生免疫力,佢既譜咪話食, 睇見都中風XXD

      刪除
  5. 好吸引好吸引,見到幅圖流口水!

    回覆刪除
  6. 好吸引好吸引,見到幅圖流口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以試下整, 蘋果蛋糕, 我鐘意熱食

      刪除
  7. 我已經唔記得我對上一次食蛋糕係幾時啦

    回覆刪除
  8. i wanna have some
    looks so delicious

    回覆刪除