2016年4月27日 星期三

鮮奶饅頭

饅頭~~ 饅頭~~ 饅頭~~

我一定是給饅頭妖怪下了咒, 突然好想吃饅頭。 (ᗒᗜᗕ)՛̵̖

我家本來有個電蒸爐 (當然不是過萬元的富貴品牌啦 )(ゝ。∂), 可惜外借後無回頭, 那就用回老方法: 用鑊蒸。 不過我家的鑊只是 30cm 而已, 所以我也是做了孟老師食譜的一半份量。

中式包還是我頭一次嘗試, 製成品雖然不屬於「靚仔」之列,  卻仍是不錯吃。


最開心莫過於家中某人原來不喜歡吃沒餡料的蒸包, 我可以獨食, 百分百大滿足。  


20 則留言:

  1. 有時就係咁,果樣食物會响個腦飄來飄去,唔食就解唔到咒

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我解左啦, 不過又好想食蒸包

      刪除
  2. 下次加豆沙或者奶黃餡^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多得你提醒我, 我好耐伙食奶黃包

      刪除
  3. 第一次整算靚仔啦!我都整過,好多豆皮呀!

    回覆刪除
  4. 我會點練奶!噢!千其唔好教識專員點椰絲,然後同妳爭食!;P

    回覆刪除
  5. 呢個我又係十世冇食啦...
    你試下切開一半, 用牛油煎脆切面, 好似多士咁, 再撒d糖上面, 好似西多士咁, 好好食, 可能會引到某人XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. Game of Thrones 第六季尋晚做了喎.

      刪除
    2. 我都未曾試過咁食, 一定要試下

      刪除
    3. Game of Thrones 呢度星期一播左啦, 遲美國一日, 仲有係無配音架

      刪除
  6. 某人晤唔食,我想食呀!

    回覆刪除