2016年4月16日 星期六

三更之回家

三更時份想起少爺夜蒲未歸, 就即管開門看看他是不是已經回來, 果然他正守在門外。

少爺回家的首要任務, 就是祭祭五臟廟。 不久, 我就聽到砂盆有動靜, 本來都不以為意, 直到傳來陣陣臭氣。 Oh là là!  不知道是不是他早上服了杜蟲藥, 所以他上了個超大號。 沒想到我們半夜眼矇朦還要替他善後。 我們努力清潔砂盆之時, 少爺安安樂樂和周公約會。 (ಥ‸ಥ)

人的嗅覺不是比較遲鈍的嗎?  為什麼我家三個小鬼當時都像聞不到臭味, 依然可以睡大覺呢?  (ー_ー)?



  



20 則留言:

  1. my cats will wake us up until we clean everything up

    回覆刪除
  2. 我家貓廁離我房遠, 我又關門瞓, 我當聽唔到、聞唔到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初時都想係咁, 可惜真係頂唔住 T-T

      刪除
  3. 自己痾自己聞唔覺得臭,聞人地果D先覺得臭~~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己唔覺係因為聞聞下慣左咩 XD

      刪除
  4. 第朝先check佢返咗屋企未.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子太唔明貓奴嘅心態, 成日都會擔心架

      刪除
  5. 佢哋啲便便真係好鬼臭,仲要晨早流流至o黎疴

    回覆刪除
    回覆
    1. 晨早都至少瞓醒, 我想瞓時佢至黎料 T-T

      刪除
  6. 三更時份你唔瞓覺嘅??

    回覆刪除
    回覆
    1. 三更係十一點至一點, 未瞓唔出奇呢 ^^

      刪除
  7. 如果佢識得在野外辦完大事先返來就好了XXD

    回覆刪除
  8. 你要令佢好似狗咁,大小事出去辦

    回覆刪除