2016年6月16日 星期四

地上執到寶

專員在他母親大人家修修補補時, 拾到了兩枚古時銅錢。對古代錢幣一曉不通的我們自然又要問問谷歌大神。

原來第一枚來自意大利, 正面是國王 Vittorio Emanuele II 的肖像, 背面刻著 5 CENTESIMI 1861。 


第二枚就是法國的古時十分錢, 正面是羅馬神話中的 Cérès, 背面除了刻著幣值和年份外, 還有 LIBERTÉ, ÉGALITÉ & FRATERNITÉ。 可惜我們撿到的那枚已被磨光了。



我還以為好似中左頭獎,有野就唔使做,老細又吹我唔漲。事實上, 它們只值幾歐元, 捱騾仔的日子仍然要繼續。。゚・(>﹏<)・゚。

22 則留言:

  1. 可能再放多幾廿年就有返價值了, 你俾心機等下^^

    回覆刪除
  2. 只值幾歐咁少,有點可惜
    有咁靚既圖案值得留念

    回覆刪除
  3. 面頭有18XX年,你應該喺嗰個位掘落去,可能會搵到古希臘錢幣都未定。
    btw你問問谷歌大神時有冇say please同thankyou架?
    http://www.bbc.com/news/uk-36538356

    回覆刪除
    回覆
    1. 再掘, 會唔會好似 National Treasure: Book of Secrets 套戲咁呢
      王子, 我無講 please & thank you, 你會唔會話我無家教呢? XD

      刪除
  4. 我有次買舊書無意中得到一個清朝道光年古錢,聽落好似好勁, 其實都唔係好值錢:P

    回覆刪除
  5. 繼續搵,話唔定有日真係執到寶。

    回覆刪除
  6. 我都有好多呢啲,仲未拎去估值

    回覆刪除
  7. 舊既o錢幣,值唔值錢我都會好好收藏

    回覆刪除
  8. 下次去專員媽屋企美其名幫佢大掃除再尋寶啦! ;P

    回覆刪除
  9. 純粹留為紀念都唔錯丫^^

    回覆刪除
  10. 圈解睇睇下你篇文會變咗唱歌? :P
    我有時都會發呢啲夢~~ 我爸儲郵票。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢首歌我以前係公司開OT都成日哼架, 諗住中左六合彩(唔係廿蚊 XD) 就唔駛做

      刪除