2016年6月2日 星期四

〔麵包〕Bread Rolls

又要為下星期南下探親之旅作準備。 我最想出發前抹地, 可惜整個星期都下雨, 三位大爺常常進出屋外, 回來就是一地腳印, 唯有寄望出發前放晴啦。

多時間做麵包, 只焗了最簡單不過的 bread rolls。 麵包配以我近期喜歡的 Camembert, 還有火腿, 一人午餐又就此攪定。



原來有人把 Camembert 譯作金不文, 我不其然想起甘小文。 你有沒有看過他的看圖識字? 
 

19 則留言:

  1. 你試下將成舊Camembert焗下佢, 溶溶地用麵包點住黎食, 又唔同咗風味, 好正架.

    回覆刪除
  2. Camembert我都鍾意,軟淋淋咁,不過好容易唔覺意食多咗囉,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係我可接受之內, 有D真係太濃味啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢個係我可接受之內, 有D真係太濃味啦

      刪除
  4. 我屋企啱啱都有Camembert,依家個雪櫃好臭。。。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 只會帶狗哥, 兩位少爺要搵人照顧

      刪除
  6. 嘩~毛豆阿毛齊放閃,睇到好肚餓!😹😹

    回覆刪除
  7. 睇見都好想食啊 ! 軟硬芝士都是我的至愛 .

    回覆刪除