2016年6月28日 星期二

Mr. Looping

Mr. Looping 每天大駕光臨, 是不是因為我家花園新奇、刺激、好玩?  

我想他已見慣我們, 昨天我成功搔他的頭。 Mr. Looping 意圖闖關, 不過他不知兩位惡名昭彰的偷貓賊現已改過自新, 決定不再讓其他喵星人踏入家門。



賊贓之一的少爺又再掛彩。 我們給他消毒傷口, 他就掙扎, 最後合二人之力才可以完成。



26 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢原來都幾嗲架, 今日我一伸手, 佢就走過黎俾我搔頭

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢地最鐘意打鼻, 佢次次都係傷呢度

      刪除
  3. 我家王子一定無任歡迎啲貓咪,兼且提供按摩同任飲任食

    回覆刪除
  4. Mr. Looping好Q喎,偷埋佢啦.

    回覆刪除
  5. your home is a cat wonderland

    回覆刪除
  6. Mr.Looping賣相咁可愛,要狠心唔俾佢入宫好難喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係卡娃兒, 而家唔怕我地, 又嗲, 一早有人認頭, 費事又俾人話啦

      刪除
  7. 改過自新真好,我最近又犯案了,雖然不是偷,卻是把來渡假的禁固了:p

    回覆刪除
  8. Mr.Looping好靚仔, 佢反肚時成身白雪雪, 一定好迷人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未見佢反肚住, 等我下次抱起佢睇下先 XD

      刪除
  9. 去打獵整傷定同人地打交?

    回覆刪除