2016年6月17日 星期五

Buffalo Bill

我昨晚又重看了《沈默的羔羊》。 每當我們說起這部電影, 第一時間會想起 Anthony Hopkins 和 Jodie Foster。  有誰會記起飾演連環殺手 Buffalo Bill 的演員呢?


翻查資料一看, 原來那位男演員是 Ted Levine。 他正正就是《神探阿蒙》的隊長 Leland Stottlemeyer。 我怎樣都不能把兩者連繫起來呢。 w(@。@;)w


可知道當年他在電影中起舞一幕, 把膽小的我嚇死, 傷害我弱小心靈。  ━(◯Δ◯∥)━ン

 

11 則留言:

  1. 好既演員可以投入各類角色而唔會令人有相同感, 呢個就係成功 !
    跳場舞都傷左你幼小心靈, 你咩事咁細膽架~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得當時年紀小嘛, 而家當然唔會啦 ^^

      刪除
  2. 我認得《神探阿蒙》的隊長,但未看過《沈默的羔羊》

    回覆刪除
  3. 我記得Buffalo Bill, 佢充滿妖氣, 仲有跳舞果幕…… 好邪。 (有個被禁錮嘅女人引隻狗俾條鎖匙佢果幕, 係咪就係喺伊屋企?)
    我估一萬次都唔會估到隊長就係佢!! 難得俾氣發現。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 就係佢屋企呀
      係咪想像唔到隊長有呢個樣

      刪除
    2. 換了手機後成日打錯字添。

      刪除
  4. 男女主角有咁多對手戲,其他角色真的會被忽略

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以佢地兩個都攞到最佳男女主角

      刪除
  5. 咁大膽傷害你弱小心靈!搵少爺啲相邪返佢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得當時年紀小, 而家睇就唔會啦

      刪除