2016年6月4日 星期六

準備中

天仍是灰濛濛, 但是跟巴黎和法國中部相比, 我這邊的情況是好多了, 至少沒有水浸。 有些家庭因為水浸, 家中沒水沒電, 更甚者就是電話也失靈。 不知道什麼時候才可以恢復正常呢?

趁著沒下雨, 我連忙抹地, 專員就除草, 整理花園。 地板一乾, 他就躺在廚房內。 


整理記憶卡時, 我發現了試用新傻瓜機時, 我們拍下他的照片。

  
這不是我家的窗, 而是隔壁鄰居的。 鄰居說, Rouquin 每晚都準時報到, 不求貓糧零食, 只要人家輕撫他的頭, 之後心滿意足離開。 嗲精真不是浪得虛名?

 

 

26 則留言:

  1. 呢次大雨造成水災好嚴重,好彩你冇太大影響!
    你唔換床單啦XDD
    你地對爹喵唔夠呵護咩,佢要去出邊搵人呵XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好邪呢, 我地走左幾日. 呢度就落大雨, 好彩無水浸

      刪除
  2. 平安就好。貓貓係屋企嗲唔夠,重要出外電人,犀利。

    回覆刪除
  3. 好彩無事,曾經也擔心你有事,但記得你曽講過,不是住在附近!南下前都要做好防備,以防萬一!enjoy your trip!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地經過沿途, 都有D路封左, 好彩都叫順利

      刪除
  4. 蒙豬眼嘅狗哥好搞笑。

    回覆刪除
  5. 屋企食用已經夠好,淨係想多啲人錫

    回覆刪除
  6. 拖完地,狗哥一注獨得頭啖湯,佢果然係最心歸嗰個! ;)

    回覆刪除
  7. 受影響家庭損失嚴重,慶幸你家安全

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾乎年年都有水浸, 之前有D攪左成年, 都仲未有保險賠番, 好慘

      刪除
  8. 好在你果度冇水浸!
    原來貓貓會嗲到去隔離屋。
    香港又有虐貓新聞,啲人變態㗎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左, 好無人性, 唔明點解要傷害佢地

      刪除
  9. 幸好你那裡沒有受天氣影響。 今日英國新聞話巴黎河水位漲左好多。

    回覆刪除
  10. 臨出門前駛唔駛做返D防水措施?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前睇過去水位, 應該都OK, 有街坊幫手睇住, 如果有事, 就即返

      刪除