2016年6月19日 星期日

chả trứng thịt hấp 越式肉碎蒸蛋

專員媽給了自家養雞蛋帶回來, 我用了來試做 chả trứng thịt hấp (vietnamese steamed egg meatloaf)。


材料方面, 我只用上了免治豬肉、黑木耳、粉絲、洋蔥和雞蛋。 食譜原有的蟹肉給我剔除了。 先把豬肉以豉油、魚露、胡椒及糖調味, 再拌入切碎的黑木耳、洋蔥和兩隻雞蛋。 開爐, 以中火蒸豬肉。 待豬肉蒸熟, 就在上面倒入兩隻已打散的雞蛋。



可能是我選錯了盤子, 雞蛋蒸了三分鐘就自動開花。 我連忙關火。 (๏д๏) 我跟專員就, 那是天然唧花。(#^.^#)



雖然表面不夠平滑, 幸而味道很不錯, 而且肉餅加入了黑木耳和粉絲, 相對我們就吃少點豬肉, 比較健康。

  

19 則留言:

  1. 賣相唔靚唔緊要,最緊要好食

    回覆刪除
  2. 最重要好吃,而且望落真係似唧花啊

    回覆刪除
  3. 同個盆無關,係同個火喉有關

    回覆刪除
  4. 有新鮮雞蛋,我會煎荷包蛋食,嘟其蛋汁。

    回覆刪除
  5. 呢個菜色第一次見識呢,感覺好家常菜,好好下飯咁呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意睇下有咩越南家常野, 因為調味料係我呢度洋超會有呢, 所以我會整
      呢個送飯真唔錯

      刪除
  6. 下次可以再嘗試😉
    一定滿意🙌
    材料與港式雞蛋蒸肉餅接近,
    製法就好唔同,幾特別
    我會試下整🙆

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都會再試整, 睇下個面點樣變靚D
      網上大把食譜, 總有一款啱你 ^^

      刪除
  7. 喱個撈飯可以食幾碗XXD

    回覆刪除