2016年6月22日 星期三

〔麵包〕椰絲菠蘿包

將椰蓉包和菠蘿包二合一, 就成了椰絲菠蘿包。 說穿了, 其實只是在椰蓉包面上多加一塊菠蘿皮而已。(*^▽^*)



仍舊沿用湯種甜麵包的做法, 因為菠蘿皮和椰蓉餡都是甜的, 我便減少了麵團中糖的份量。 

同場加映 Tarte aux pommes, 全是為了要清掉存放在雪櫃裡一段時間的蘋果而已。 d(-_^)


15 則留言:

  1. 菠蘿包有椰蓉好味道...😍😍
    蘋果批我至like😋😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個批好易整, 有興趣可以試下 ^^

      刪除
  2. 嘩~~~~兩款都好正呀,專員一定大讚啦^^
    菠包焗得好靚

    回覆刪除
  3. 菠蘿皮好足料,唔似HK嗰啲咁.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 其實好易整, 但出來又真係幾唔錯

      刪除
  5. 椰絲菠蘿包是雙重享受。你這個法式蘋果揵我好想整好耐喇 ............

    回覆刪除
    回覆
    1. 法式蘋果揵, 我覺得用 crème fleurette 整最好味, 唔知英國有無呢隻 cream

      刪除
  6. 你呢2款一定令某人大開食戒, 狂吞數個啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好了解佢, 不過個批, 我切左一半俾街坊 XD

      刪除
  7. 回覆
    1. 大師, 真係不敢當啦 (#^.^#)
      佢今次唔係食左好多蘋果批, 因為我俾左一半人呀

      刪除