2016年6月25日 星期六

掛念

貓霸王依然下落不明, 情況叫人擔心。

身邊也有人曾經不見了寶貝。 故事一: 鄰居M太太的愛貓年事已高, 一天上午, 她發覺貓兒有點不對勁, 不過不大為意, 之後貓兒就出門去, 亦一去不返。 M太太總懷疑貓兒是不是知道自己時日無多, 不想在自己親近的人面前離去。

故事二: 專員媽有天駕車外出, 途中突然發現了愛貓也在車廂中。 她還以為只要把車門關好, 貓兒便會乖乖留在車內, 怎料回家後, 就不見蹤影。 專員媽立即再出外尋找, 再找了好幾天, 都找不到。

貓霸王已經十歲, 身體壯健, 只是近來少了往高處跳。 他會不會像故事一的主角般呢?  我只想他如故事二, 坐了順風車, 也給人收留了。 好幾天沒再見他, 我會想起每天他會在窗外等牛奶貓糧, 想起他會在門外喵喵叫, 此情可能不再了。 

專員說, 貓霸王的主人一定難過。 我回答, 我們跟貓霸王相處了幾年, 只是早晚逗玩, 現在也會擔心, 何況是照顧了他多年的鄰居。 假如有天少爺跟 Rouquin 不知所終, 我也會傷心得很。



後記: 吉人天相, 貓霸王昨天下午回家了。 鄰居說, 他的頸部有傷痕, 要服藥休息。 看來他很快又可以重出江湖。 (•̀o•́)ง

27 則留言:

  1. 佢主人有冇貼街招尋貓?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, 當然仲有FB
      佢終於返左屋企

      刪除
  2. 真難明貓兒會突然離家出走,主人一定很難過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 返左屋企, 條頸有傷痕, 算是好彩

      刪除
  3. 放養動物總有此失蹤風險,雖然如此, 我認為好似你地的生活環境, 應該放養, 人生、貓生一定有不能預計的意外,誠心希望貓霸王早日回家

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算我想佢地留係屋企, 佢地都唔肯啦, 好有自由意志
      貓霸王尋日返左屋企, 條頸有傷痕, 希望佢無俾人虐待

      刪除
  4. 明白你的難過,因為她好似你家人或親戚的關係。希望她快D玩完回來啦!你都take care呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢尋日返左黎啦
      慣左日日見佢, 突然唔見左, 真係好擔心, 再加上之前識人唔見貓貓, 更加怕佢遭遇不測

      刪除
    2. 終於返黎啦,安心!但頸有傷痕真係怕佢唔知發生左咩事!

      刪除
  5. 可能流浪一陣就回家
    細佬都試過失蹤2WK
    回來時無咗1隻牙+勁瘦
    等天安排吧....

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日佢歸家, 頸有傷痕, 我誠心希望佢唔係倖人虐待

      刪除
  6. 有時貓係咁,間中鍾意玩失蹤,過一排又返嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日佢歸家, 頸有傷痕, 最希望唔係俾人捉走虐待

      刪除
  7. 太好了,真係想困啲貓係屋企,唔比佢哋再出去,驚再會玩失跡

    回覆刪除
    回覆
    1. 放養慣左, 唔俾佢地再出去, 真係好難, 我驚連門都抓爛

      刪除
  8. 太好啦終於返左屋企!!
    猫霸王果然係浪子!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲好勇猛, 頸D傷痕應該係俾動物咬架

      刪除
  9. 佢可能係出邊又另開一片漿糊, 返黎就好了. 你有冇大大份甜頭安撫下佢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家佢休養中, 唔出得街, 我仲未見真身

      刪除
  10. 出咗去打完獵返來真好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢打到頸要連針, 又發炎, 而家要休養

      刪除